Vakantie deel 1 - Reisverslag uit Almería, Spanje van Wessel Veurink - WaarBenJij.nu Vakantie deel 1 - Reisverslag uit Almería, Spanje van Wessel Veurink - WaarBenJij.nu

Vakantie deel 1

Door: Wessel Veurink

Blijf op de hoogte en volg Wessel

05 December 2013 | Spanje, Almería

Hola Gente,

Hier weer een berichtje uit het zonnige zuiden. Het is al weer even geleden sinds de laatste update, dus is het de hoogste tijd voor een nieuw verhaaltje.

De afgelopen 3 weken zijn relatief rustig geweest. Ik heb niet al te veel gekke dingen gedaan. Verder zijn we met onze Erasmus groep nergens naar toe gegaan, dus heb ik de laatste tijd in Almeria doorgebracht.

Ik kon ook niet veel, tijdens een partijtje voetbal (we voetballen hier met een paar jongens in een Erasmus team) was ik keihard door mijn enkel gegaan. Ik wist meteen dat het niet goed was. De enkel was behoorlijk dik en blauw. Gelukkig kon ik via een kennis hier wat krukken regelen, zodat ik toch nog een beetje mobiel was. Voornamelijk veel op de bank gelegen en rust gehouden. Ik werd prima verzorgd door mijn geweldige huisgenoot Rowdy (nogmaals dank).

De week er op is mijn enkel ingetaped en toen ben ik weer rustig begonnen met het opbouwen van sporten. Gister weer een partijtje voetbal met het esn team gespeeld (4-1 winst, voor de nieuwsgierigen onder ons ;))

Op school gaat het allemaal z'n gangetje. Ik vind het nog steeds erg saai, dit komt omdat we eerste jaars vakken volgen. Er zit weinig uitdaging in. Gelukkig zijn mijn medestudenten wel erg leuk, dit verzacht de pijn een beetje haha!

Vorige week een erg leuke week gehad. Het begon op dinsdag, met de geweldige 2-1 overwinning van Ajax op Fc Barca. Man o man, wat was dat geweldig om (zeker hier in Spanje) die wedstrijd te bekijken. De volgende dag, op woensdag, ben ik in mijn Ajax shirt naar school gegaan. Veel leuke reacties op gekregen. Op donderdag hadden we een Griekse goden party! Bij gebrek aan motivatie en geld, had ik weer een legitieme reden om mijn Ajax shirt aan te doen! Ajax is immers een Griekse god! Op vrijdag hadden we een erg leuk huisfeest bij een Duitser en een Mexicaan, vervolgens weer op stap geweest. Op zaterdag het einde van movember gevierd met Phlunkyball (is een balspel waarbij je heel veel bier moet drinken). Op zaterdag avond zijn allemaal alleen met een snor uit gegaan. Het leek de jaren 80 wel, ik kon mijzelf niet echt serieus nemen met een snor. Het was een hilarische avond.

Deze week niet zo veel gedaan, beetje voetbal, beetje school etc. Gister nog wel naar een film festival geweest. Daar heb ik 5 korte filmpjes van ong 20 min gekeken. Het was erg grappig

Vanochtend vroeg op gestaan, omdat ik op dit moment onderweg naar Nederland ben. Heb veel zin om iedereen weer te zien, maar ik ga het wel koud krijgen denk ik. In Spanje is het nu met 19 graden en zonnig weer best warm. Ik hoop dat mijn vliegtuig geen vertraging krijgt door de storm.

Tot de volgende keer!

Zonnige groeten vanuit Malaga,

Wessel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Almería

Erasmus Spanje

Beleef mijn avonturen in het zonnige Almeria mee.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2014

Topweek!

12 Januari 2014

Vakantie deel 2

05 December 2013

Vakantie deel 1

14 November 2013

Bezoek

01 Oktober 2013

De kop is er af!
Wessel

Hallo, leuk dat je even komt kijken! Enjoy!

Actief sinds 07 Maart 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 7557

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 28 Februari 2014

Erasmus Spanje

04 Maart 2013 - 01 Augustus 2013

Stage Berlijn

Landen bezocht: